तपाईंहरु पनि यो साईटमा भएका बिषयहरु सँग सम्बन्धित आफ्ना लेखहरु पोस्ट गर्न चाहनु भने तल दिईएको ठेगानामा पठाउनु हुन अनुरोध गर्दछु साथै विज्ञापन तथा अन्यको लागि सम्पर्क ठेगानाः raj_sansar2007@yahoo.com तपाईंहरुबाट प्राप्त भएका आर्टिकलहरुलाई सकेसम्म चाडै तपाईंहरुकै नाम दिएर प्रकाशित गरिनेछ ।

कृपया तपाईंको दाहिने तिर रहेको FACEBOOK मा LIKE गर्नुहोस यो केबल तपाईंहरुकै फाईदाको लागि हो। यसो गर्दा यहाँ केही पोस्ट गरिएमा तपाईंको FACEBOOK को NOTIFICATION मा देखाउछ ।

अरुणा लामाका केही गीतहरु डाउनलोड गर्नुहोस।

( गीत डाउनलोड गर्न Internet Explorer मा भए सम्बन्धित गीतमा राईट क्लिक गरेर Save Target As र Firefox मा भए Save Link As गरेर Location दिएर save गर्नुहोला )
आँखामा मेरो छाईरहेको
भेट्नु छुट्नु त के हो र
चौतारीमा बसेर रुन पाँउ
फूललाई सोधे
हाँगा हाँगा बन भरी
हेरन हेर कान्छा
हिमाल सरी म
लहरे वर घुमाउने चौतारी
पोहर साल खुशी फाट्यो
सबैले भन्थे मायालु फूलबारी
यि ओठ तिम्रा

आँखाहरुले
ए कान्छा
हाँसी हाँसी जली रहे
मनमा तिम्रो झुल्की दिन्छु
उडी जाउ भने म पंक्षि होइन
उदास मेरो जीवन कथा
जीवनको हरेक मोडहरुमा
कल कल सल सल
सानो माया मेरो मायालाई
बास खोज्दै थाकीसकें
बिरहले रोएको रातमा
म आँखैमा राख्न योग्य कहाँ छु
मेरो आँखाको निद उडाइ
म जिउछु त जिउनलाई
मलाई आँखैमा बसाउनु पर्दैन
नेपाली गौरब गर्छौ आफ्नो पनमा
जोवनमा जोगिएर बस है
फूल फूल फूल्यो रे
सधैं जस्तो फेरी
स्वप्निल आँखा भरी
तिमी एक फूल हौ भने
यो मायालाई भर
एक्लै बस्दा सधैं मलाई
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

1 comment:

  1. Dipak ji sorgiye aruna lama ko sarrai ramra git collection garnu bhayeko ma ma abhari chhu

    ReplyDelete

के तपाईंलाई मेरो ब्लग मन पर्‍यो ?
ब्यानर एक्सचेन्ज गर्नेबारब्लगर साथीहरु, तपाईंहरु 'http://dipakbhattarai.blogspot.com’ सँग ब्यानर एक्सचेन्ज गर्न चाहनुहुन्छ भने तलको फोटो(ब्यानर) लगेर तपाईको ब्लगमा प्रकाशित गर्नुहोस् र त्यसमा 'http://dipakbhattarai.blogspot.com’ को लिंक जोड्नुहोस् वा तलको सानो बक्समा भएका कोडहरू लगेर आफ्नो ब्लगको html source मा हाल्नुहोस्, अनि "http://dipakbhattarai.blogspot.com" मा प्रकाशित गर्नको लागि तपाईंको ब्लग झल्काउने एउटा फोटो(ब्यानर) र त्यसमा लिंक जोड्नुपर्ने ब्लगको ठेगाना, raj_sansar2007@yahoo.com मा पठाइदिनुहोस
Upload photos free at iWebPhoto.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nepal Flag Orb